fredag, desember 17, 2004

Min personlighetstest

Var innom Eilin's blogg nettopp, og hun inspirerte meg til å ta en test på min personlighet. (Bra blogg forresten, Eilin!)
Hehe, ganske morsomt egentlig...

Her er mine resultater:
Global Personality Test Results
Stability:60%
Orderliness:50%
Extraversion:40%
Stability results were moderately high which suggests you are relaxed, calm, secure, and optimistic.
Orderliness results were medium which suggests you are moderately organized, hard working, and reliable while still remaining flexible, efficient, and fun.
Extraversion results were moderately low which suggests you are reclusive, quiet, unassertive, and secretive.

Dessuten er jeg også ISFJ: "Conservator". Desires to be of service and to minister to individual needs - very loyal. 13.8% of total population.

Introverted (I) 54.55% Extroverted (E) 45.45%
Sensing (S) 58.06% Intuitive (N) 41.94%
Feeling (F) 57.14% Thinking (T) 42.86%
Judging (J) 56.76% Perceiving (P) 43.24%

Jeg synes hele dette opplegget var ganske interessant, og jeg må faktisk innrømme at mye av dette kan stemme..
Spesielt denne testen:
Du er
Ikke Joey Score: 25%
Nei, du er nok så langt fra Joey som du kan komme. Mer som hans nevø...
Nevø...? Tviler litt på den alså...

1 kommentar:

- eilin sa...

åå me er lige!! mesten... sjef! :) hihi