fredag, desember 03, 2004

Travle tider

Idag er det fredag 3. desember. Jeg sitter hjemme og kjeder meg. Akkurat nå tenker jeg at jeg bør lese til de tre prøvene jeg skal ha til neste uke; biologi-tentamen på tirsdag, nyere historie-prøve på onsdag og religionsprøve på torsdag. Er det i det hele tatt lov å gi en stakkars utslitt elev prøve tre dager på rad!? Jeg fatter ikke hvordan jeg skal greie å gjennomføre alt dette. Det er altfor mye, over 500 sider må jeg lese! Og så må jeg greie å huske alt det jeg har lest også!
Jeg burde være glad på denne tiden. Det er jo snart jul og det er noe av det kjekkeste jeg feirer i året! Synes faktisk at det er kjekkere enn bursdagen min tilogmed! Men jeg er ikke glad i det hele tatt. Blir helt deppa av alle de prøvene og tentamenene jeg må lese til. Er helt utslitt, utbrent og utslått. Har nesten ikke krefter igjen. Jeg trenger noe som kan få meg på beina igjen, en energibombe så svær at jeg føler at ingenting kan slå meg. Men akkurat nå er jeg bare lei, irritert, deppa og trist. Æsj, har ikke julestemning whatsoever.

Someone please call 911..

3 kommentarer:

irene sa...

årh!d e filln så synn på oss kimmi!(mn eg sga kje ha biologi, bare engelsk" så d e litt mindre synn på mg. Mn koss e d meiningå at me sga konna venta(advent) å nyda denne tiå me d navla presse så ligge på oss?eg blir så navla irriterte!BLÆ!

men tenk på dei så ikkje får gå på sgulen. me e filln så heldige!(d pleie eg så sei t meg sjøl i mine mørkaste øyeblikk, mn d e kje aå veldi go jelp, bare littlittlitt!)

mn du kalre d!du e ei fantastiske jenta kim, eg har utruli respekt for dg!d e kje alle så e sånn så dg, d sga du veda!du e dritbra! *STORKLEM*

irene

- eilin sa...

Hei Kim! Du er så søde, å som Irene sa.. så har eg og så utrulig respekt for deg! Du er så goe Kim! Ta det te deg! Ikkje lenge igjen te ferien.. å DÅ ska me slappa av. Håpe du kan få litt julastemning te dess.. å så må du veda at du blir bedd for! Du er så koselige!

Btw..Va dæ kjemitentameni dag eller? ;) hihi

Snakkes på skulen Kim :) å god jul

Kim sa...

Hei!
Vil bare sei TAKK for oppmuntringane! Så kjekt å lesa, dåkke e nogen go'jenter som eg e utruligt gla for at eg kjenne:)
Klem