fredag, desember 31, 2004

HAPPY NEW YEAR!

Vi er på vei inn i et nytt år: 2005.
Nytt år - nye muligheter - nye sjanser - nye venner - ny skole - ny begynnelse! Wow!
Det blir heilt konge! Jeg er SÅ klar for det!
Om jeg har noen nyttårsforsett? Ja, gjett om!
  • bli et skikkelig skolelys
  • være et bedre eksempel for andre
  • bare snop på lørdager
  • kutte ut alt som heter usunn mat (yeah right!)
  • bli et skikkelig skolelys
  • skaffe meg jobb (utenom den jeg allerede har)
  • være mot min neste som jeg vil at min neste skal være mot meg
  • bli mer selvstendig ( skaffe meg en hybel eller noe)
  • få en eller annen tjeneste i en eller annen menighe
  • og til slutt bli et skikkelig skolelys

Da vil jeg bare ønske alle lesere av denne bloggen et utroligt fantastisk godt nytt år!

2 kommentarer:

irene sa...

ny skole???

GODT NYTTÅR kimmi!!

Kim sa...

Ny skole til høsten vet du:)