mandag, januar 10, 2005

Nytt soverede

Da har jeg endelig flyttet fra mitt kjære hjem på Brusand. Nei, jeg har ikke fått meg egen hybel (dessverre), men jeg har flyttet til min mor på Vigrestad. Det hele var egentlig en impulshandling. Hadde ikke planlagt at jeg skulle flytte, men nå ble det engang slik.
Ok, slik var situasjonen;
Mor spør: Har du lyst å flytte til Vigrestad og bo her en stund?
Kim svarer: Ja.

Historien endte med at min nye adresse er: Ok, nå skulle jeg til å skrive adressen her, (gjorde det faktisk og, men nå har jeg endret på det) men så kom jeg på, er det egentlig smart å legge sin egen private bostedadresse på Internett? I don't think so. Ikke det at jeg tror det kommer så mangen farlige, store, maskerte menn og leser på min blogg, men det er best å være på den sikre siden.
Uansett, hvor var jeg?
Ja..mm..hm..

Jaja, ha en fin dag hvertfall.

Ingen kommentarer: