lørdag, september 11, 2004

Sjefsvers fra Boken over alle bøker.

"Kom til meg alle dere som strever og har tungt og bære, og jeg vil gi dere hvile".
Dette er et vers som jeg ofte finner trøst i, avogtil blir alt bare så vanskelig og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det som oftest pleie å skje da er at jeg går og tenker på det hele tiden og spør meg selv: Hva skal jeg gjøre med dette? Men jeg har egentlig ingen løsning på det svaret. Jeg glømmer så lett at det er bare å legge alt over på Jesus så vil han hjelpe meg gjennom det hele, og det er så utrolig godt å være viss på det.
Selv om jeg ikke har peiling på hvordan dette kommer til å ordne seg og hvor lang tid det tar. Men jeg velger heller å stole på at Han er med meg. Jeg har ikke noe annet valg, og det er jeg faktisk glad for. :)
Ha en fortsatt strålende fin dag!
Hilsen Kim




Ingen kommentarer: