lørdag, september 04, 2004

Hm. Syns det er så enormt vanskelig å sette ned ord på "papiret". Hva skal jeg liksom skrive om? Hvordan skal jeg skrive det? Så det har blitt litt lite blogging på meg i det siste, men det har jo også endel med å gjøre at jeg ikke har fått tid og at jeg ikke har tilgang til Internett 24 timer i døgnet. Uansett, en må liksom sette seg skikkelig inn i tenkeboksen viss en skal få ned noen ord som betyr noe(jeg må hvertfall det), men så kan en jo også skrive om opplevelser og inntrykk som en har fått sugd i seg i løpet av dagen. Det som er problemet er at jeg føler ikke det blir så interessant for andre å lese hva jeg gjorde den og den dagen. Også kan det lett bli langtrukkent og kjedelig. Men jeg vet ikke jeg, kan jo prøve allikevel så får det bare være om det blir litt gørr å lese.

Min dag utartet seg slik:

Stod opp klokka 09.00, så kjørte vi til Bryne for å ta bilde til russekortet. Ble brukt endel penger på det siden vi både skulle ha et individuelt og et sammen(fatter ikke at det koster 50 kr for 4 små passbilder!). Så gikk vi rundt på Bryne og småkikkte litt i butikkene, kjøpte forresten en genser. Traff på Odd Christian og Leif Olav, vet ikke om de var ute på shopping de og. Stakk innom Einar på jobben og sa hei. Kjørte hjem igjen for å jobbe. Og nå sitter jeg her.

Sinnsjukt interessant eller!? Overdriver kanskje litt da, men en kan jo forstå at det derfor er vanskelig for meg å skrive noe på bloggen siden det meste bare blir tørrprat. Det er ikke det at jeg ikke har noe å skrive om(okei, litt det), men det jeg mener er at hodet mitt er ikke helt tomt for tanker og meninger osv, jeg har bare vanskelig for å sortere dem og sette dem opp i riktig rekkefølge og alt er bare et eneste surr oppi der. Det blir for mye på en måte, og jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det.

Det irriterer meg at det er sånn. Føler at jeg er den personen som tenker for mye og prater for lite...

2 kommentarer:

OC sa...

Kor du tog bilde henn? Eg au trenge ;) Var ude å shoppa, trengte å komma i litt godt humør igjen :) Kjøpte 5 cda viss du lurte :P

Kim sa...

tok bilde der me rimien vett du, rett me siå av der svein ove jobbde...ja d va vilt me cd-a du kjøpte oddi!!:) men d e jo bare konge!