onsdag, september 15, 2004

Lang skoledag...

Nå har eg fritime...Kan være skikkelig gørr avogtil, har 5 fritimer til sammen i uka. Pleier egentlig bruke tiden til å sove, men idag gjorde eg et unntak. Ser frem til å ha 2 timer matte, blææh. Men me har sjefslærar så det hjelpe sinnsjukt på. Sånn ellers så har eg det veldig travelt me skolen, har 3-4 prosjekter som må være ferdig innen et eller annet tidspunkt, som ikke er så lenge til trur eg. Sliter endel. Men det går seg nok te det og.

Gjett kæ eg ska 29.09-02.10? Nordic04 i Skandinavium i Göteborg!!! Glede meg SÅÅ vilt masse! Det er sånn Ny Generasjonsopplegg. Og det komme enDEL folk, ca 7000-8000! Komme te å verta kongebra:)
Eg er skikkelig klar for å verta inspirerte altså! Jihaaaaaaa, Sweden here I come!

Må stikka å gjør en innsats i matten nå...
Have a nice day!
God bless

Ps: Å, eg er så happy:D

Ps1: Einar: Eg er såååå utrolig glad i deg, om eg ikkje seie det ofte nok te deg, så står det her, svart på kvitt: GLAD I DEG!


Ingen kommentarer: