mandag, juli 12, 2004

12 dager igjen

Hei alle sammen!
Naa sitte eg her paa nettkafeen igjen. Hehe, har blitt fast gjest her naa jeg. Hver gang jeg og Nina kommer saa er det liksom "make way for the strangers!" Vi har faatt faste pc-er da, saa hvis det er noen som sitter der naar vi kommer saa maa de dessverre flytte paa seg, vi har 1.prioriteten, hehe! Kunn gudd!

Fytti, dere skulle sett hvordan vi kjeda oss idag, det var helt utrolig morsomt! Vi sitter rundt bordet, ogsaa spoer Nina: Ska me gaa bak huset og leke med vannet?(De har baljer som er fyllt opp med vann som de vasker klaer i bak huset da.) Saa vi rusler bak, setter oss ned og begynner aa leke at vi kjoerer baat(hadde hver sin colaflaske som vi brukte). Ogsaa lagte vi et lite skuespill om Jona i Bibelen. Hehe, tok helt av! Saa hadde vi konkurranse om hvem som kunne fylle vann raskest oppi flasken og hvem som kunne toemme det ut igjen raskest, og hvem som kunne sprute vann hoeyest opp i luften! HALLO! Gaar det an!? Naa ser dere hvor kjedelig vi har det uten dere. Men det var ufattelig morsomt, for det var saa enormt latterlig det vi holdt paa med! Hehe, vi er noen raringer.

Gleder meg hvertfall til jeg kommer heim igjen.
Hilsen Kim

1 kommentar:

OC sa...

haha. høyrtes relativt kjedelig ut i teorien, men ser ikke vekk ifrå at dæ kan vær vilt gøy i praksis. små gleda seie bare æg :)