onsdag, juli 14, 2004

10 dager att!

Hehe, idag da jeg kom her fikk jeg servert en typisk thailandsk drikk, det var godt. De er saa utrolig vennlige her borte altsaa!

Kom hjem fra Nakhon Sawan for ca to timer siden. Det er en stoerre by ca 45 min. fra Chum Saeng(der vi bor). Reiste klokka 08:00 med tog(jeg, Nina, Kinja, Poo, Boert, Bea)og det kostet 35 baht(dvs under 7 NOK for fem personer!) for aa reise 45 min med tog. Ufattelig billig. Der var vi bare og shoppa, og saa skulle vi paa kino, men vi gadd ikke se ferdig filmen. Ikkje det at jeg fattet saa vilt mye heller da. Men det var saann typisk skrekkfilm, og jeg kan bare ikke fordra slike filmer. Hva er liksom vitsen med aa skremme vettet av folk!?

Ellers gaar det bare bra med meg alt tatt i betraktning. Gaar bare rundt aa gleder meg til jeg er hjemme. Skal bli saa jillt aa treffe alle igjen. Savner dere utrolig masse! Og for de som har faatt det med seg saa planlegger vi aa ha taco-kveld naar vi kommer hjem, sammen med alle i gjengen. Aa, savner taco!! og den norske maten saa!(og Emil: jeg visste at taco ikke var norsk mat!!)

Men naa maa jeg stikke, for pc-en lukker alle programmer automatisk etter 60 min, og naa har jeg 2 min igjen.
Sneikz!

1 kommentar:

OC sa...

høyres gilt ud med så møye billige ting. blir kjempe kjekt når dokke komme heim igjen :). Gk tok oss med på sightseeing i brusand i dag så nå vett æg kor både du og nina bur :)