onsdag, oktober 25, 2006

GRATULERER MED DAGEN, KINJA!


Today it's my sister's 17th birthday!! She's such an amazing girl and i love her so much! She's also the only sister i have, and i am so blessed to have her.

HAPPY BIRTHDAY, SIS!!

Kjære Kinja,
Hei min lille solstråle:-)
GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN, SURRAN! Jeg håper du får en fantastisk fin dag, fyllt med glede og kjærlighet. Jeg skulle ønske jeg kunne være der på dagen din... Men du skal vite at her i Thailand er gleden stor over at du endelig fyller 17 år! Jeg er så glad for å ha vært en del av livet ditt i så mange år allerede. Jeg håper og ber om at året ditt som 17 skal bli et godt år, hvor mye spennende vil skje og du vil kunne se tilbake på som en god del av livet ditt.


UTROLIG SUPERDUPERMEGAGLAD I DEG, KINJUS!
STOR KLEM FRA DIN SØSTER:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kinja!! happy birhtday!!
I hope you have a great day! I'm sorry your sister can not be there.
I don't know you, but, if your are as amazing as your sis, than you must be awesome!!!
Love Eunice