lørdag, juni 04, 2005

Snart ferdig med vgs!

Fatter ikke at jeg har gått tre år på videregående allerede! Tida går så vanvittig fort at det er skremmende. Jeg har en muntlig eksamen igjen, så er jeg ferdig for godt.
Har kanskje fått jobb på Olsvoll på Ogna, så jeg kommer nok til å jobbe en hel del i sommer. Det blir gode penger til det jeg kanskje skal ta til meg neste år. Har ikke fått sendt inn søknaden ennå, hehe. Men det er snart på vei, håper jeg. Egentlig så aner jeg ikke hva det er jeg begir meg ut på, men viss det er det Gud vil, så er jeg mer enn villig. Selv om det virker litt skummelt.


Ha en fantastisk dag!

5 kommentarer:

OC sa...

Henging på gang snart ? =) begynne å bli alt for alt for lenge si eg he sitt deg lillevenn =)

Kim sa...

Ja, me må snart finna på noge kjekt samen;)spesielt nå når adle snart reise vekk te høsten...send meg ei mld ettekvert så ser me:)

- eilin sa...

hihi.. det er heilt crazy Kim :) Å ikkje vær bekymra for framtiå. Du legge det øve i Gud sine hender, å så ordne han resten :D du kan bare lena deg tebage å nyda det :) hehe

Fantastisk! Eg skal be for deg eg.. å keep us oppdaterte på bloggen koss det går neste år å sånt! :D

Me snakkes søte, snille Kim :)

Kim sa...

Takk for oppmuntringå! eg ska be for dg og vettu:) å eg ska selfølgeli prøva å holda bloggen oppdaterte! see u!

irene sa...

d e så fantastisk at me e done! (å trist) men me har jo bloggen!takk å pris for den! (ikkje d at eg kan lesa andre sine blogga på 5 mnd:( mn eg kann jaffal oppdartera min!dåkke får senna mail;))

d komme t å gå knallbra neste år!e sikr på at Gud e me uanz, å då kan d kje aent enn å blir bra:D