tirsdag, juni 14, 2005

finne ikkje på noge goe tittel

en muntlig eksamen igjen, og eg kom opp i tysk! eg grine! eg ska snakka om de delte tyskland fra 1961 te idag, går sikkert godt de jaah...

ellers så har eg fått jobb på olsvoll, eg har allerede vært på opplæring. ska arbeida me psykisk utviklingshemma. de er så skjønne atta:) men eg har funnet ut at dette ikke er et yrke som eg vil holde på med i framtida. eg har rett og slett ikkje peiling på kæ eg vil bli, kanskje barnesjukepleiar... jaja, eg har go tid te å finna ut av de ettekvert.

ha en fortsatt fine dag!

6 kommentarer:

therese sa...

eg he sennt søknaden min:) he du??gjorde d på onsdag...willt deiligt å bli ferdige me d!!så nå e d bare å be om at eg komme inn:)
sommerklem

Kim sa...

heihei! lenge si eg he våre hr inne å sett. he du ao fått dg blogg nå?hehe, gudd!ja søknaden sendte eg vel inn for fleire måneder siden, hehe! men nå e d jaffal ikkje lenge før me får veta om me komme inn. men eg ska jo sikkert te thailand eg så...du komme heilt sikkert inn du therese! du e jo så goe;) me snakkes! klem

Kim sa...

hehe! eg må le:D tabbe ja! trudde d va therese blindheim så hadde kommentert men d va d jo ikkje!
hei therese frantzen:) nei, eg he ikje fått sendt inn søknaden ennå, ehe, må nok snart gjer d ja. holde på å fylla an ut nå, så eg satse på at d ikkje blir for lenge te at eg får sendt an. men gudd at du he sendt an då! du komme heilt sikkert inn:) tenk d, las vegas på dg å thailand på meg...heilt konge!må meste snakkas (gjennom bloggen/sms/email)for å hørra koss d går me oss i utlande ettekvert:) klem

therese sa...

willt tabbe!! tenk å tro at eg hva søster i navnet! hvordan kan jeg være min *søster*???Få gang på søknaden ja!!he sennt nogen maila me dts folka...liiide...me må snakkes ja, me utenlandsfarere må holde sammen!nå e d snart dr. vegas på tv( lide eg ser alt så he me las vegas å gjør:))
peace

Elin sa...

Hei vennen! ser at d æ lenge si du he blogga....æg he fått mg nye blogg nå...tenkte æg må ha d viss æg sga flytta sånn æg kan oppdatera folk på k som skjer... =) hehe... kossen går d m dg? He lixom ik sitt dg på en måne....vilt lenge si...Savne dg... m må finna på noge en dag...hadde våre kjekt... =) he fått mg hybel ao nå... =) så æg æ beinklar t å flytta... =) hehe...
Mn alså...du må je beskje når du he fri sånn at m kan finna på noge...
Kjempeglae i dg, vennen! =)

K9b Elin! =) *smask*

Kim sa...

d e godt at du e forberedde therese;) må få gang på d eg og...kæ dato e d du reise? eg reise ikkje før te januar.(viss eg komme inn då)he du snakkt me folk så ska på den same dts'en så du?