søndag, mai 14, 2006

Mango and sticky rice!!


PUNISH THIS!

10 kommentarer:

Anonym sa...

u lucky... mango e dridgodt, å samen me is e d vel heilt kanon!? (me hadde ikkje is i mali for å sei d sånn..)

koss går d me deg? ke blir d t t hausten?kos deg resten av tiå di:)

klem frå irene

Anonym sa...

I know we will be eating this in Heaven.

Those that haven't had the luxury of trying this delight... you missing out!

Anonym sa...

hehe..d va rice ja..eg leste ice:) jaja. sikkert godt fordeom! (å ris fekk me MASSE av i Mali...)

Anonym sa...

Irene!
konge aa hore fra deg igjen! d gaar supert me meg, stortrives paa outreach her i Pattaya. Eg er ikkje heilt sikker paa ke eg ska te hoesten, enten studere eller jobbe som staff. men d er noge eg ber over enda, saa me faar se ke d blir ettekvert:)
ke ska du gjer?
klemmelem

Anonym sa...

Tom hehe yeah that would be awesome!

Anonym sa...

Ååå, d e gal godt! D spiste eg og på outreach!;) Kom på at eg he glømt å svara deg på kommentaren på anne sin blogg.. Men villt kult at du og va i Fang! Eg budde der i 6 veke å arbeidde blandt Shan-folket, møje på enn barnaskule, men og møje ute på rismarka og på appelsinfarmer.. Gode tider!:)
Kos deg videre!!

Anonym sa...

Astrid!
Eg vett, d e d besta saa fins:) me besoekte fengselet i Fang og ellers gjekk me bare rundt aa snakkte med folk om Gud. Budde i ei kjerka der i 3 dage...Godt at du hadde d kjekt der borte!
Gud velsigne deg videre der heima.

Anonym sa...

Hei kjære!
Kom heim før æg klikke ;) Pliz ikkje gidd å bli værande der i et par å i staff! selfølgelig, som Gud vil ikkje som æg vil, men æg smiske litt m Han for tiå, å håpe Han dræge deg heim. Føle du ikkje Han seie du ska t Bergen?? :) D føle æg... ;)

Æg savne deg sånn!

æg telle dagene t du komme på sola, 27 dage nå.. Blir så konge!!
Utrulikt irriterande at d va så dårlig forbindelse når æg ringt sist!
Men d va kjekt for d:)
Kos deg den sista tiå og kom heim t meg firsk og gla.

D der ris greiene, æ ikkje d d sama som me åd sjå deg kvellen før du reiste? Noge lignande iallefall.. Vell æg håbe d blir andre desserta i himmelen ao..., ;)

stor klem så du mesten muste pusten av!

Du æ best, ingen protest!

Anonym sa...

hei!
eg sga t kristiansand, interkulturell forståelse årsstudium. (4-6 vege t thailand på studietur:))

lykke t viare!koti komme du heim?

Anonym sa...

Berit! Aah, d hadde vaare konge om eg bare hadde vaare heima og, mn self som du seie...d som Gud vil. hehe, saa du smiske me Han, e d lov?:P Foele ikkje DU han seie thailand te dg??:D Eg savne dg vilt masse og lille petunia;) glede meg vanvittig te eg faar sjaa dg atte!! nei, denne desserten e noge heilt annet, og den er MYE bedre! Ska sjaa om eg faar lagt an heima engang saa du faar smake:)SAA STOOOORE klem at d meste gjer vondt, hehe! SUPERGLAD I DEG SIS! Me SNAKKES snart og daa ska du faa kjenna kor vondt en klem kan ver hehe!