søndag, januar 15, 2006

Endelig i Chiang Rai!

Hei!
Bare en liten oppdatering... Naa er jeg kommet vel fram til Chiang Rai. Senteret hvor jeg bor er kjempefint og stort. Bor sammen med 4 andre jenter. To fra Thailand og to fra USA. Studentene her er kjempekoselige. Ellers er det litt uvant aa maatte snakke engelsk og litt thai til enhver tid, men det kommer seg.
Maa bare faa sagt at det er kjempefint her borte. Vi bor paa fjellet og det er masse traer rundt om kring. Har en stor hage utenfor huset, med vollyball-nett og diverse.

Maa dessverre stikke, skal ha sport kl 14 og det er snart, saa jeg faar gjoere meg klar. Haaper dere kan fortsette aa be for meg.
Skal proeve aa faa ned noen blogger i loepet av tida mi her, spoers om jeg faar tid. Er mye aa gjoere paa her ser dere.
Hadet!

2 kommentarer:

therese sa...

hi
kjekt aa hore at du har d bra!!vegas e topp d og!!!!have fun go mad:)
blessings from therese

Kim sa...

Sawati ka!(hello)
kjekt aa hoere fra deg! konge at du koser deg:) Gud velsigne deg videre! God will provide you everything you need. les ordspraakene 3:5-6;)
With love, kim