onsdag, april 20, 2005

Litt av hvert...

Lørdag:
Prøvde å surfe for første gang sist helg, d va jo heilt konge! Litt vanskelig og d kreves at du bruge de musklene du har i armene. Eg hadde SÅ gangsperr i armane mine dagen ettepå, d va dridvondt! Og eg kan lova at d va en stor utfordring å ta på/ta av seg våtdraktå! Den satt som klister på meg, å brette då; SÅ tungt!
Men te tross for alle vanskelighetene så va d å surfa noge av d jillaste eg har våre me på:) Gjorde jo enDEL tabba, fekk enDEL vatn i nasen/munnen/auene, å d smakte enDEL salt. Fekk jo sansen for d ettekvert, smakte nesten som salte chips. D så va extra kult va når eg greide å fylla me ei bølga; då gjekk d superfort inn mot land. Fytti så kjekt d va!! Så eg har nok kje tenkt å gje opp surfingå me d fyssta... (Prøvde ikkje å stå på brette denne gången, d tar me siden)

Lørdag/Søndag:
Ellers så va eg på møtene te Svein- Magne Pedersen. Enormt bra møter! Mange så blei momentant helbreda, å me fekk hørra mange vitnesbyrd av di så hadde blitt friske. Ellers så fekk eg sjansen te å vitna for servitøren på kinarestauranten me va på (mens me venta på å få forbønn, va sånn kølapp-system). Hu blei heilt forundra når hu hørte kæ så føregjekk dr, men eg trur hu fekk auene opp littegranne jaffal:) Uanz, me va kje heima før hall tri på søndagsnåttå for d va vilt me folk så sto i kø føre okke.

Mandag:
Orka ikkje stå opp for å gå på skulen så eg sov like godt så lenge eg kunne heilt te Therese å Elin kom å vekkte meg kl 09. D viste seg at me ikkje sko begynna på skulen før kl 12. Flaks! (Har altfor møje fravær fra før). Imellomtiden gjorde me nogen russeknuter, å så morsomt d var! Me kjørte te politie på Varhaug og spurte rett ut: Kan du kyssa okke? Går d an!? Eg holdt på å daua av lått, me såg sikkert SÅ teite ut der me sto! Ja, d kunne han, men han fekk bare lov på kinnet. Så pusste me gangfelte me ei tannbørsta, kjørte 20 runder rundt en rundkjøring, prøvte meg på den der me sko eta 6 kinderegg å bygga lekene på 10 min, men d gjekk kje så godt. Klarte nesten 5 og d er eg stolt av!
Prøvte og å stjela matpakken te en 1.klassing (Bjarte, for di som vett kem han er), men d gjekk heller ikkje så godt. Den tok han tebage, fekk bare tatt en bit og d telle jo ikkje. Ifølge en troverdig kilde fekk eg veta at Bjarte hadde forberedt seg godt te lunsjpausen idag; han hadde hatt me seg 2 matpakker. Den ene som eg forhåpentligvis sko ha tatt hadde han smurt på me nugatti å kattamat!! Bjarte, du Bjarte! Du er ein liten luring er du! Bare synd at eg ikkje tok maten din idag.

Må avslutte så dette ikkje blir lengre enn d er.
Blessings Kim

Ingen kommentarer: