søndag, mars 27, 2005

Jeg? Barnslig? Neei....

I går så jeg Emil i Lønneberget... Det er noe av det morsomste jeg har sett på lenge! Jeg digger Emil!! Og jeg blir 20 neste år, går det an!? Tenk, 20! Og jeg liker å se på Emil i Lønneberget, spesielt når pappa Anton skriker: Eeeeeemiiiiiil, din forgrømmade unge!!!! Og mamma'n, med sitt forskrekkede ansikt, tar tak i Emil, og springer av gårde med ham til "snekkeboa" for å holde ham unna faren. Der låser han seg inn for å vente til pappa har roet seg ned. Jeg holder på å le meg ihel, det er bare så ufattelig morsomt! Ja, jeg må innrømme at jeg kanskje er litt barnslig.

Gir denne filmen en klar femmer, anbefaler alle å se den.

2 kommentarer:

OC sa...

Hehe. Eg trur nesten æg slår deg. Skrudde på tven her en dag og såg karlson på taket. Fekk en kjempe gode følese i meg :)

God bless! :)

Kim sa...

Løje! Jaja, då er me heldigvis to:)