mandag, januar 31, 2005

Ny og coolere look, særemne og mimrekveld

Hahaha, eg bare MÅTTE prøva meg på å ha ei rosa bloggesia! Det såg jo kje såååå gale ut då:p Rosa er egentlig en ganske fin farge det.

Nå er det full gang med særemne, innlevering på 15 sider til mandag 7. februar. Gulp! Å kor langt har Kim kommt?
1. Lest alle tre bøkene
2. Skrevet litt stikkord omkring bøkene og forfatterene
3. Laget problemstilling... eller nei vent, det har jeg ikke. Og det var jo det som var pointet, hele særemne går jo ut ifra problemstillingen (for det meste). Jeg får lyst til å grine, ja GRINE! Jeg har jo en viss peil på hva opplegget skal gå ut på, men det er så insti vanskeligt å presisere problemstillingen! Æsj, det er så tråkig.

Men noen lyspunkt har jeg da også...
På onsdag skal jeg og resten av "røverene" til Toft og mimre litt over de dagene vi var på tur til Hardangervidda. Det kan bli kjekt, spesielt siden jeg blir 19 den dagen! Hvor mye kjekkere er det ikke å få feire dagen sin hos vår alles kjære biologilærer! Supert!

Mvh
KKB

Ingen kommentarer: