torsdag, august 05, 2004

Endelig heime!

Hehe, kom jo egentlig hjem for nesten to veker siden, men eg har ikkje tatt meg tid te å setta meg ned å skriva noge på bloggen før te nå.
Men det var så enormt godt å få komme hjem igjen te Brusand og Bryne (mitt andre hjem:)) og alle vennene mine.
Og det var så kjekt at alle dere som kom på flyplassen var der og ønskte oss velkommen hjem, det satte eg utrolig stor pris på! Vil bare si takk for alt sammen, og taco-kvelden var så vellykka som den kunne bli. Kjempetakknemlig for at eg har dere som mine venner.

2 kommentarer:

Berit Serina sa...

Nååå, så søt! :) Vi er sååååå enormt glad for å ha dere tilbake! Vi savnet dere masse!
you`r the best!
love you!

Nina sa...

De va jammen gudd å komma heim igjen ja:D
Du får kose deg i brulølupet i kveld.De komme heilt sikker te å bli KONGE bra;)