fredag, juli 16, 2004

1 uke til avreise

Jippi! En uke til vi reiser! Fatter ikke at vi allerede har vaert her i over tre uker, dagene har jo gaatt relativt fort. Typisk at de siste dagene her kommer til aa gaa som en snegle.
Idag har jeg vaert paa markedet og handla litt ting&tang. Ellers saa lagte Nina ekte steikt ris til oss idag. Namnam! Og naa blir jeg mobbet for at hun er bedre enn meg aa lage mat. Vilt irriteranne! Hehe. Jeg tar meg selfoelgelig ikke naer av det. Ikke i det hele tatt.

Einar: Det blir kje noge reise allikevel saa jeg haaper paa aa faa snakket med deg paa msn paa soendag kl 17:00 (12:00 norsk tid).

Ikveld skal vi spille fotball med naboene. Det tar helt av! Baade store og smaa er med og spiller og vi har det kjempemorsomt sammen.

Ha en fortsatt fin dag!

-Kim-

Ingen kommentarer: