tirsdag, juni 22, 2004

1/33 dager i Thailand

Naa har me funne okke en Internett-kafe, og her komme me te aa henga endel ja! Alt gjekk greit paa turen bort. Det er rundt 30 grader, enormt varmt!
Savne alle der heima i Norge, kjempemasse.
God tur alle daakke saa ska te Tunisia, aa daakke saa bare ska ver heime, faar og koza daakke masse. GK og Emil, naa har daakke heile sommeren te aa ver sammen, utnytt det! Kjempeglad i daakke alle sammen!
Naa ska me ud aa raana litt me moped.
Hels saa masse te alle kjente!
Stooooooore klem fra Kim og Nina

2 kommentarer:

Einar André sa...

Hei kjære!

Jeg har bare et lite spørsmål. Jeg har nå skrevet det brevet eg gav deg inn på PC'en. Har litt lyst til å legge den ut på bloggen min, men kun viss du synes det er greit.

Savner deg allerede. Det var en del ensomt uten deg når eg var med folk i går, uten at du var med. Ikke stygt meint mot nogen av dei eg var med, men det er deg eg er forelska i, så uansett når eg ikke får vær med deg, ligger det et savn i hjerta mitt. Det er nogen som mangle.

Glad i deg...

OC sa...

Sjef å høyra frå dokke allerede =). Håpe me får lesa møye meir om dæ dokke gjære der borte :) Dokke må verkelig kosa dokka å nyda ferien. Stor klem ;)